24/12

Julafton.

Det är inte samma spänning nå mer som det var när man var liten.
Man vet på ett ungefär vad man får i julklapp för man har varit med och köpt hälften av dom.
Nu är det roliga med julen att vara med släkten och äta god mat.
Men tänkte ändå skriva upp vad jag har fått.

julklappar:
Volymaster
trosor
skidhjälm + glasögon
Marilyn Monroe tavla
skidsockar
massvis av chokladaskar
pengar till mobilen
bärbar dator
shopping pengar till mellandagsrean

Sen har jag fyllt år också för 2 dagar sen. Då fick jag en systen kamera, fast den har jag fått tidigare, en tavla av mina kära vänner och parfym +bodylotion.

Jag ska ladda upp bilder senare på mina tavlor jag fått och lite bilder från julen.

Nu ska jag gå och sova, dagen har varit låååång.
Godnatt!  hoppas ni hade en bra julafton. / Julia Karlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0