14/11

tjena.

Jag hann visst skriva ett till inlägg innan jag åker.
Elin har kollat 4 ggr att lasse w biljetterna är med så nu får vi ju hoppas att dom är det också + plus tågbiljetterna det blir mycket att hålla reda på för OSS två.

Igår köpte jag en systemkamera också. ingen 10000 kronors men den är helt okej:) tänkte ladda in en bild men mitt internet vägrar hjälpa mig med det så jag skriver bara ett inlägg så får ni se bilderna när jag kommer hem. Då kanske mitt internet har blivit mer hjälpsam.

Nu kanske man borde tänka på refrängen eftersom klockan är 12 och vi ska upp om 4 timmar och tjugo minuter.
Ha det så bra ! och sakna oss inte allt för mycket i skolan , Jullan och Sara ;)

/JULIA K

Kommentarer
Postat av: sara

ha så jäkla kul för mig också ;D och du var saknad.

2007-11-15 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0