21/11

tjena

Jag har ju inte ens hunnit skriva hur det var och kolla lasse w.
Det enda jag har att säga är : UNDERBART, OFÖRGLÖMLIGT !!!!
jag har aldrig varit på nåt bättre i hela mitt liv. HAN VAR GRYM!

Idag hade vi historia prov på morgonen halv nio och det tog typ 5-10 minuter att skriva. då var klockan typ tjugo i nio sen hade vi inga lektioner fören 5 över halv 1, så vi har bara suttit och nött i skolan i typ 4 timmar. Tänkte åka till team sportia och kolla lite för dom har ju öppnat idag , men vi missade bussen.
Efter skolan gick jag och sara till henne och plugga lite och nötte one three hill. Sen gjorde hennes mamma egna köttbullar så satt vi och åt det och makaroner ,gott! Efter det skulle dom och köpa lampa så då åkte jag lite snål skjuts hem :)
Sen kom Viktor och Tom till mig och kollade fotboll, skönt att dom vann !!! :D klara för EM äntligen.

bilder kommer kanske lite senare för mitt internet hjälper mig inte för 5 öre.

Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: sara

OKEJ, DETDÄR HJÄLPER INTE!

2007-11-22 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0