29/11

Hej.

Jag måste börja med att jag har inte haft en enda grej att göra den här veckan, inga läxböcker att släpa hem. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT !!!!  Och nästa vecka är det också helt läxfritt , bara några spanska glosor. Första gången vi har haft det så här bra på samhällsprogrammet.

idag har jag inte gjort så mycket som vanligt. Mest bara suttit. Blev svin sugen på att hyra film här för ett tag sen , men pappa orkade inte köra mig så då sket jag i det.  Istället har jag suttit och kollat ghost wisper , Man griner varje gång hon hjälper personen som är död över till andra sidan och helst när deras nära och kära står brevid. Så jag har suttit för mig själv i soffan och gråtit :) haha

I morgon är det fredag. Fast vi inte har haft några läxor eller nåt så är man ändå trött. så det ska bli skönt med helg :D Har inga större planer , tänkte bara mysa med mina vänner. 

Nu ska jag sova , godnatt och ha det bra ! 

/Julia Karlström 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0