9/11

hej

SNÖN ÄR HÄR !  det har snöat hela dagen och det är såå skönt att den äntligen har kommit för att stanna :D
höra det där knarriga ljudet under skona när man är ute och går är det mysigaste som finns.

Jag kom nyss hem från bion , Solstorm. Den var väl så där , men det var mycket roligt att kolla eftersom den är inspelad här i Kiruna :)

Nu är det helg igen och det känns väldigt bra , efter den här veckan , har haft 3 prov och full rulle hela veckan.
Helgen tänkte jag spendera genom att kolla hockey med mina underbara vänner :b sen hade jag bara tänkt att ta det lugnt.

Grattis Johan på 17 årsdagen , hoppas du fick en bra födelsedag ! :)

nu ska jag gå och läsa min tidning jag har inhandlat idag. sköööönt.

godnatt ! ha det bra / Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0