10/10

tjena.

Nu börjar det bli lite småkallt ut , snart kommer vintern. skönt !
Det är mysigt med vintern.
Man får börja ta på sig varma och sköna kläder, täckbyxor, vantar , mössa, jacka. Sen är det jul också och då fyller man år. och sen blir det att åka skidor igen :D

Idag har var jag först i skolan, sen kom pappa och hämta mig så gick vi på stan ett tag sen åkte jag hem. Efter det kom Sara och hennes mamma och hämta mig så åkte vi till henne för att plugga lite innan vi gick på hockeyn. ja vi hann gå igenom lite glosor i spanskan, mer hann vi inte. Sen blev det hockey och nu är jag hemma. det var min dag. Jo juste jag har beställt ett par skor , ÄNTLIGEN !

dom kommer väl inte fören  nästa vecka. får hoppas att dom passar iallafall. Behöver verkligen ett par nya skor.

Nu ska jag sluta tråka ut er , så jag hade tänkt hoppa isäng så man orkar upp i morgon , jobbig skoldag framför mig. usch..

jaja ha det bra ! / JuliaK


En fin höst bild på min gård.
höst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0