18/10

tjena. nu är jag tillbaka igen lika seg som alltid har man varit.

Jag fick just en påminnelse av Sara att jag var tvungen att skriva blogg , så detta inlägg är till henne, så hon har nåt att göra när hon sitter på datorn :) varsågod sara !

Det har varit rätt jobbig den här veckan, det har gått snabbt men ändå har det varit jobbigt. 
Idag hade vi matteprov iallafall , det kändes rätt bra när jag hade lämnat in. Jag kanske till och med får ett VG om jag har tur. haha

Sista lektionen, gympa , var rätt så trist idag för idag var vi tvungen att göra en massa olika slag och skit. Det var mycket roligare i måndags när vi hade vikarie då fick vi spela en massa , det var badminton vi spelade. Jag , Sara, Jullan och malin vilket dream team ! haha vi skrek  väldans mycket vilket jag inte tror dom andra i gruppen tyckte om så där jätte mycket, men kul hade vi iallafall. 
Jaja fredag i morgon igen , skönt !  men vi går som sagt till halv fyra varje jämnvecka. trist + att vi ska kunna grekiska alfabetet till i morgon. hoppas det går bra då , önska mig lycka till !

I helg hade man inte tänkt göra så mycket , tror jag iallafall. Det blir väl att umgås bara och sova.

Nu tänkte jag gå och sova , så ha det bra allihopa och varsågod Sara ! ;)

LÄNGTAR !
image3

Kommentarer
Postat av: sara;)

TACK GULLET!

2007-10-20 @ 19:26:28
Postat av: mor

Aj, aj, Björkliden ute på ängarna Julia droppar en "klippa" sten hårt, härligt

2007-10-22 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0