28/10

hallå !

Oktober månad är snart slut och vi har inte fått någe snö ännu, konsigt för att vara i Kiruna. Får väl hoppas att det kommer snart.
Nu har vi Höstlov också. Det går fort det här. När man började skolan så kom man på massa saker man skulle göra på höstlovet , vi kan göra det och det men det är ju inte bråttom det är länge kvar OCH vips så hade man höstlov , ganska sjukt.
Jag har inte planerat nåt speciellt direkt , kanske ska hoppa på tåget till Luleå och hälsa på syrran kanske om man orkar och har pengar.

På fredagen var jag , Sara och Elin på hockey, SVIN KUL ! vilken stämning. Mycket folk och vann gjorde dom också , det var nästan så man fick en hjärtinfarkt där på slutet. Men kul hade vi :D Och Elin hade dunjacka och hon höll på att svettas i hjäl , man kunde tro att det var hon som hade spelat match. haha ;)

I går var  jag med Fredrik , vi kollade mest tv.  Svensson Svensson , Sing along och Monster till svärmor. Mycket trevligt :)

Idag har jag vart på hockey också , men Elin, Krille och Johan efter det GICK jag och Elin hem till henne och satt och pratade ett tag. sen blev det att gå hem och ta det lugnt.

I morgon ska jag och Elin på stan och kika en present till sonk som fyller år på tisdag ;) GRATTIS ! <3

Nu hade jag tänkt fortsätta med det jag gjorde innan.
Ha ett trevligt höstlov ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0