6/10

Tjena !

Nu var det äntligen fredag. Har verkligen längtat efter fredagen , det är höjdpunkten på hela veckan :b det första man tänker på är att sova , det andra är att umgås och hitta på nåt kul :)

Idag slutade vi skolan vid halv fyra , det borde inte få vara möjligt att sluta så sent på en fredag. Det gör vi då varannan fredag. Efter det gick jag , Elin och Sara på valentinokällarn och åt lite. Elin tog en kebabtallrik jag och Sara en pizza var . jag har aldrig i hela mitt liv sett Sara så jävla hungrig. Det var faktiskt lite underhållande , haha.
Sen åkte vi och kollade lite handboll , både Saras lillasyster och Elins lillasyster spelade. Efter det ville Elin få lite frisk luft så vi gick hem till mig och ringde Fredrik och bad han komma och kolla idol med oss. Vi har då kollat idol och ätit lite godis. Mycket trevligt !
Och i morgon blir det hockey , Jag , Sara och Elin ska nöta lite :) Fast först ska jag på stan med mamma, det var ett bra tag sen . Men det ska bli kul. Man kanske får något också om man är snäll :b det är ju inte helt fel.

Nyss fick jag värsta städnojan , jag började rensa hela garderoben , för mamma gnäller alltid på mig och säger att jag har så mycket kläder, men det roliga är att jag inte ens använder hälften av dom , utan vill bara inte slänga bort. Det är så jobbigt att slänga kläder. Men nu har jag äntligen gjort det. Så kanske får påfyllning av den i morgon om man har tur.

Nu tänkte jag hoppa i säng så man orkar upp i morgon och gå på stan.

Ha det bra ! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0