po-po-po-pokerface

Ja den sjöngs det till i fredags. Det börjades hos Sara, Jag , Elin, Matilda och Lina. Inte på hugget för femöre var jag.
Det brukar oftast vara roligast när man inte är så taggad. Denna gång var det ett undantag på den fronten, visst hade vi trevligt men man har varit med om bättre!
Vi gick till Mia, träffade våran grannlinje, MSP. Trevligt folk. Jag träffade även min "syssling" eller hur man säger.
Arvid, hans mor och min mor är 3-männingar vilket gör att vi blir släktingar på något sätt iallafall.
Vi avrundade vid 4, var hemma vid halv 5.

Vaknade vid 2 på lördag, sedan bar det av till Sara för filmkväll. Denna gång blev det Björnbröder, efter många om och men. Jag ville se bring it on, men tydligen så fick inte jag och Emma vara med och bestämma.
Jag var sur de första 20 minuterna men sen gav jag den en chans, rätt okej.

Idag har jag bara legat i soffan och nött tv och försökt motstå mammas bakverk. Jag snodde 2 halvmånar när hon inte såg, så nu när jag fyller år kanske två missar min mammas goda halvmånar. Men födelsedagsbarnet borde få mest, visst är det så? 

no  more talking !


Kommentarer
Postat av: Värdinnan fredag, lördag

Är du också emo eller är det bara jag?

Ska precis upp kampen om 70 kg strecket. If you know what I mean

2008-12-14 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0