thank you for loving me

Det har redan gått en vecka sen jag skrev att jag skulle och träna handboll.
Det betyder att jag ska dit idag igen, fyfan vad kul! Ni anar inte hur mycket jag har saknat det.

Kom just hem från skolan, ja jag vet. Är det lagligt att börja klockan 8 på morgonen och sluta 6 på kvällen?
jag vet inte. Ska grubbla vidare på det där.
Vi hade mat och hälsa.  Käkade julmat, mår inte speciellt bra nu, inte för att jag åt mycket men vet inte varför jag har ont i magen.
I går var jag och mina kusiner och firade mormor som fyllde 74 år. Hon börjar bli gammal nu fast hon är fortfarande på benen och går säkert 1 mil per dag. (säkert bättre tränad än vad jag är)

Snart fyller jag år och snart är det jul också.
Jag har inte köpt en julklapp som vanligt. Men nu är det för att jag inte har några pengar, vill köpa till mina syskon.
Men har snålt med pengar tänkte jag skulle köpa något till mamma och pappa. Ville ju att vi syskon skulle fota oss och ge till dom. Dom ville ju ha det men jag har inte fått fingret ur arslet och det är lite svårt när den ena brodern jobbar natt och sover hela dagen och den andre bor i Åre.
Han kommer hem nu på lördag , men det är nog försent då iallafall. Så får väl köpa typ något te och en tekopp, inte vet jag?

Nu ska jag dyka ner i mina böcker, har sista provet i morgon innan jul och har inte läst något.
Träningen börjar halv 9 också. Så hinner plugga i typ 1 timme. bäst att jag sätter igång kanske.

Förresten, vi ska aldrig ha något sånt där brödlotteri igen. Inte för att jag gjorde så mycket men stackars mamma säger jag då bara 30 st runda matbröd skulle hon baka . NEJ ALDRIG MER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0