18/1

tjena,
Jag glömmer jämnt att skriva blogg. dålig stil.

Vi har gått i skolan i en vecka redan, tiden går bara fortare och fortare..

Förra helgen var jag med Kajsa , Carro, Vicky hela helgen. Vi hade tekväll hos carro, sjöng singstar och spelade Guitar Hero, mycket trevligt. Lite hockey blev det också med Sara och Vicky :)

I veckan har vi haft ganska mycket att göra, men den har gått fort som tur är.

Idag har jag vart i skolan sen gick jag , vicky och sara på stan, fikade och köpte lite saker.
Jag och Vicky åkte hem till mig , åt lite pizza och sen kom Sara , vi drack te och åt ost och kex, kollade tv och pratade en massa skit. ( som vanligt )

I morgon blir det att umgås några stycken, sjunga singstar och spela lite spel. förhoppningsvis blir det trevligt det också.

Beställde en skjorta och en tröja i måndags, men dom skickade inte varorna fören igår, så dom kommer nog inte fören på måndag eller tisdag nästa vecka. Det var rea-varor så förhoppningsvis passar dom, annars vet jag inte vad jag gör.

Nu blir det sängen, Godnatt !
/ Julia Karlström

Kommentarer
Postat av: celine

hej det är alltid kul med nya kläder och sånt hoppas att de passar dig som du själv säger.ha det så skönt nu och besök gärna min blogg :)

2008-01-19 @ 01:41:16
URL: http://hangupmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0