3/1 -08

tjenare.

Nu är det nytt år ! 2008

Nyårsafton började med stan på morgonen med Elin för att köpa något att ha på sig.
Gick hem och duschadeoch beställde mat.
Sen åkte jag och mamma och hämtade upp elin och på samma veva upp maten vi skulle äta. vi åkte till Carro.Väl där blev det att äta den goda maten jag , caroline och Elin åt kyckling spett och Vicky åt kebabrulle. sedan blev det dax för sminkning och fixa håret, det tog sin tid. Men det blev ett bra resultat.
Vi satte oss ner och spelade lite Guitar Hero och snackade en massa skit.
 Kvällen flöt i väg...
OCH DET BLEV 2008.
 
Idag har jag och Elin varit på safari och käkat frukost, mycket mycket gott. Hon tog en Tapenad och fetaost macka och jag käkade pastasallad med salami och fetaost.

Nu funkar äntligen mitt internet bra sen jag fick min bärbara dator men tänkte att jag ändå inte orkar ladda upp bilderna för det är så pass länge sen jag fotade dom.

Ha det bra ! / Julia K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0