A trip far away from home..or not.

Vi flyttar runt här i luleå, som aldrig förr.
Efter att ha bott hos äldsta syrran i två dagar 2 mil utanför luleå har vi nu flyttat lite mer centralt till yngsta syrran. ska även bo här i några dagar. Sara åker hem på söndag. Jag blir väl kvar ett tag till skulle jag tro. Blir nog mer nätter att sova här för min del.

Var på Digilooshowen i går i Storforsen (älvsbyn). Lätt värt pengarna trots det svåra sitt platserna, det gröna området vi skulle sitta på och alla de andra sektionerna de andra skulle sitta på var enbart stora och farliga stenar och ännu farligare blev det när det hade regnat. Det var en upplevelse vill jag säga.

Nu sitter vi bara här , mätta och belåtna efter middagen. Ska väl snart slå på en av våra tre filmer vi har hyrt.

Jag är född i en liten by
i ett av världens hörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0