Born in the USA..

Jag önskar verkligen att jag var det.. med tanken på hur vädret varit de senaste veckorna. Men just idag har solen kikat fram. Jag mötte upp sara på stan med en blomma i handen, kände verkligen vilken bra kompis jag är som ger en blomma till min kompis som har varit så duktig när hon legat under kniven..ingen skönhetsoperation utan en blindtarmsoperation.

Vi har nyss kollat Juno, rolig/sorlig film. Senare i kväll ska vi kolla den andra filmen vi hyrt The heartbreak kid.
Bara kärleksfilmer, deprimerande..

Snart åker jag iväg till luleå i morgon eller på onsdag. hoppas på onsdag då kanske sara följer med.
PDOL om 3 veckor, dags att välta hela fårön !
Festivalen var den bästa hittills, LÄTT utan tvekan.

nu dra jag , hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0