we're running in circles

Mor och far har gått och lagt sig. Det är enda tiden på dygnet jag får ha för mig själv ungefär.
När man är hemma är det lättare, då kan man gå upp till sitt rum eller gå och vara med en kompis om man känner att man inte orkar vara hemma. Men när man är i en annan stad och inte vet riktigt vart man ska ta vägen är det ganska svårt. Jag njuter av den här egen tiden förutom att jag önskade att den kanske hade vart lite tidigare än kvart i tolv på kvällen. Jag önskar faktiskt att klockan hade varit ungefär 9 för då hade jag haft tid till att fixa lite.

Jag skulle egentligen ha packat idag men jag strejka. Istället satt jag och kollade mina nerladdade One tree hill avsnitt.
Så nu efter att jag bestämde mig för att kolla one tree hill istället för att packa så måste jag packa i morgon på morgonen klockan 7, ångrar inte beslutet men det känns ändå pissigt att gå upp 7 för att packa och till råga på det kommer jag nog glömma allt och bara packa ner typ en socka och säga till mamma och pappa " nu är jag klar, då åker vi" och dom kommer säga "  har du med dig allt nu?" och jag kommer då sucka och säga " klart jag har".
Efter 20 minuter i bilen lär jag säga till pappa " Jag tror jag glömde ungefär allt..." Då kommer pappa säga mycket argt " men du sa ju att du hade med allt ". Nej faktiskt tror jag inte att det blir så farligt. Jag klarar mig nog. NÅGON enstaka grej kommer jag glömma men det gör jag alltid. Jag tror faktiskt de flesta gör det.

Lite avundsjuk på min bror som har vart och kollat Iron maiden och tidigare har han vart på Kizz. Inte för att jag är något stort fan men några bra låtar har dom och plus att dom är RÄTT så stora. Jag bjuder på en av mina favoriter av Iron Maiden, Fear of the dark.

Have you run your fingers down
the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light?
Sometimes when you're scared
to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's
watching you

Fear of the dark, fear of the dark
I have constant fear that something's
always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's
always there

 
åker iväg till byske i morgon då och sen bär det av till PDOL. Lär ju inte skriva på ett bra tag.
Vi får hoppas att vi får en sjudundrande het helg på Fårön. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0