Man saknar sånt som man inte har

Nu har jag suttit inne de 2 senaste dagarna. I förrgår skrev jag om att jag är så otroligt sjuk och jag skrev också att när jag väl blir sjuk är jag det oftast en dag. Det gällde såklart det här också. Jag fattar inte vad som är fel på mig.
Jag var jätte sjuk i förrgår, jag kunde inte ens röra mig, igår har jag lite ont i huvudet och idag är jag frisk(förutom lite halsont). Det är konstigt , men jag är lyckligt lottad, jag är sjuk vart 5:e år ungefär och då är jag sjuk en dag och sen är det över. 

De två senaste dagarna har innehållit:
- filmer
-tv
-hög dos av alvedon

-bortskämd av föräldrar

-ännu mer tv


Jag börjar bli riktigt trött på att bara hänga runt med min föräldrar så på tisdag drar jag till Byske och hälsar på min älskade kompis Viktoria.

Sen på fredag drar vi till PDOL och om SMHI håller vad dom lovar så lär vi få en het helg på Fårön.


Nu ska jag kika mer film, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0