Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Var på stan idag och rasta Sara. Vi tog en glass i solen och såg en duva dö, blev överkörd av en bil.
Hatar dom där duvorna, så för mig gör det inget. De är läskiga. Det enda som var äckligt var när man hörde ljudet när bildäcket mosade huvudet på duvan ( lite synd tycker jag faktiskt om den, dock inte mycket)

Hittade även ett okänt café i järnvägsparken, aldrig fikat där. Bulla och dricka plus lite solning tills biet kom förbi och förstörde den lugna stunden (är livrädd för getingar, bromsar,bin, humlor osv.)
De flesta sakerna jag är rädd för har jag att tacka mina bröder för, en nackdel till att växa upp med bröder.
Det finns även fördelar orkar bara inte ta upp dom här.

Snart kommer Sara också, då ska hon hjälpa mig att packa och så ska vi kolla ALLSÅNG PÅ SKANSEN.
Mitt favoritprogram på sommaren, pensionär jag vet. Finns säkert många som tycker det men jag vågar iallafall erkänna.

Förresten, det var inte meningen att skrämma dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0