Ta mig till kärlek ta mig till dans

Jag börjar bli riktigt less på att sova bort hela dagarna nu. Man vill vara uppe hela nätterna men ändå vill man vakna halv 10 och var pigg som ja vad ? jag vet inte.
Jag går och lägger mig 12, halv 1 men då somnar jag inte förän vid halv 3 kanske. Enbart för att min far har tagit den sängen som jag och Sara sov i när hon var här. Nu sover jag i Olivers säng, den är som en banan och man glider runt på madrassen som en skållad råtta.
När jag vaknade i morse hade jag huvudvärk (som jag har haft sen i måndags) och förbannat ont i halsen.
Jag som för en vecka sen har suttit och sagt att jag aldrig blir sjuk och när jag väl blir det är det typ 1 dag. Men nu börjar jag fundera om all denna sjuka som jag har missat under åren börjar smyga sig på mig. Isåfal hade den kunnat välja en bättre tid än nu för om en vecka är det PDOL som gäller. Jag skiter fullständigt i om jag är svin sjuk. Jag ska dit ! punkt slut.

Nu ska jag ta på mig bikinin och lägga mig på altanen med mor och sola. Jag har ju som sagt missat alla soldagarna för att jag har sovit så länge. Jag hoppas på lite brunhet i slutet på dagen.

nu börjar jag bli alldeles för arg, så nu går jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU ska tillfriskna. Vi vill inte ha ett bortfall i stugan. Absolut inte!

2008-07-17 @ 16:11:25
URL: http://johannanonstop.blogspot.com
Postat av: sara

men gulledu! UPP MED HAKAN, jag sitter fast i byhålan (y)

2008-07-17 @ 16:21:53
Postat av: Anonym

ditt jävla emo :D

2008-07-19 @ 03:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0