Det var den..

Det var den, den där långtidssjukan som har angripigt mig. Jag kände det på mig. Usch och fy säger jag bara.
Jag har inte varit så här sjuk sen jag var ungefär 5,6 år. helt sjukt ?
Jag som aldrig blir sjuk, jag förstår ingenting. Jag är van vid att vara seg, men alltså det här det är för mycket !
Just nu vill jag bara ut och springa , inget jag hade kommit på om jag var frisk inte..

det blev ett väldigt deprimerande inlägg, men jag står inte ut !
Jag vägrar få öroninflammation, då får jag gå på tabletter och ha snygga bomullstussar i öronen hela pdol, charmigt !

nu ska jag väl se om jag kan komma upp till sängen, det är då en utmaning.
nu får ni en deprimerande låt också på det.


There was a time
When I was so brokehearted
Love wasn't much of a friend of mine
The tables have turned - yeah
'Cause me and them ways have parted
That kinda love was the killin' kind

All I want is someone I can't resist
I know, all I,  need to know
By the way I got kissed



/ Deppkalle 6 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0