I got it from my mama

hello !

nu är det ett tag sen man skrev.

I går var det skolavslutning, en riktigt lyckad kväll/natt/morgon. Började hos vicky med förfest, dansade som aldrig förr och ett uppdrag fick vi också. Jag skulle göra allt i slowmotion, kan ju säga att jag lyckades på förfesten men sedan glömde jag bort.
Drog  vidare till en klasskompis som hade fest. Trevliga människor. Träffade även våra spanska kompisar.
En lyckad start på sommaren med andra ord.
Nästa gång blir festivalen, längtar :) Fast först är det midsommarafton som ska tillbringas i stugan i pojkki med familjen.

Vi fick ändå hyfsat väder igår och idag är det konstigt väder, regn, sol, kallt och varmt. skumt !

Sitter hos Sara nu och är mentalt stöd till henne medans hon bakar cheesecake till mig, hon tycker inte om det själv men hon gör den åt mig, riktig kompis det där :)

nu ska jag ta och vara lite social, hoppas ni hade en bra skolavslutning !
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0