I just keep on searching

Godkväll !

vilken underbar dag det har varit idag. Strålande väder, 30 grader i solen.
Var i skolan, hade sista provet för denna termin i morse.
Onödiga lektioner idag, man är klar med allt och ändå ska man gå på lektion. känns väldigt onödigt.
Efter skolan gick jag hem och la mig på balkongen och solade.
Pappa kom hem, vi beställde pizza för mor var på möte. Var även på konsum och köpte två tidningar.
Efter det gick jag ut på gården och la mig i hammoken (hur det nu stavas?), tog med mig mina två tidningar och fyllde ett glas med ramlösa jordgubb & lime och bara låg och njöt i solen. sjukt varmt !

Vid 6 tiden på vicky förbi och vi satt också ute ett tag, vi gick in vid 7 tiden och jag kollade då på termometern och den visade 25 grader och klockan är nu elva och det är fortfarande varmt. Man måste bara älska värme fast det kan bli för mycket av den ibland :b

I morgon blir det skolan och sedan på kvällen blir det balen , kul att kolla på alla stiliga par :)

Nu går jag och sover, har fruktansvärd huvudvärk !
Godnatt, hejdå


Kommentarer
Postat av: sarkkie

vad kul att ni också har et varmt och skönt :) SNART ÄR JAG TILLBAKA ;D

2008-06-05 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0