Jag ska fånga en ängel

Hello

Nu har jag jobbat på GK i en och en halv vecka ungefär, har kanske 2-3 dagar kvar, sen är jag klar. skönt

Festival om 2 dagar, får ont i magen varje gång någon nämner det, jag tänkte att det är 1 månad MINST kvar till festivalen. men nu är den runt knuten.. bara ladda batterierna om man ska orka en sån här helg. DEN BLIR NOG SUPER , VI HOPPAS PÅ ATT DET BLIR DEN BÄSTA KIRUNA FESTIVALEN HITTILLS !

I morgon ska jag jobba i 2 timmar, sen vet jag inte alls vad jag ska göra, ser väl vad som kommer upp.
Var och inhandlade ett par chinos och ett par skor till festivalen idag,  plus en present till SARA..lite sent.

nu går jag och sover, ska upp rätt tidigt..

godnatt, hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0