You make me happy

hey

Fredag :

Jag försov mig inte. Började dagen med musik. Vi skulle ha slutat vid tre men efter många om och men med lärarna slutade vi vid 1. Jag, Sara, Matilda och Elin gick på staden, jag fick mina nya skor och min t-shirt. skorna passad ! blev överlycklig men fick räkna med skavsår.
Vi gick runt på staden ett tag till. Tills Viktoria kom och mötte upp oss då gick vi till Valentino för att ha avskedsmiddag för Sara som åkte utomlands i går ( inte alls avundsjuk ).
Någon timme på valentino bestämde vi oss för att gå till viktoria.
Vi satt ute och pratade strunt och jonkade, det roligaste på hela dagen var när elin spräckte byxorna, har inte skrattat så mycket på länge skulle jag tro. Det tråkigaste var såklart när Sara åkte. Ha så trevligt där borta !
För att avsluta en trevlig kväll kollade vi Isprinssesan.

Lördag:

vaknade 9, gick och duschade och sånt. Ringde och väckte viktoria vid halv 11. Vi gick på stan och tog en glass och gick sedan ner till lombia, jag gick och kollade när elin var bollkalle och Vicky gick till stallet. Efter det gick vi upp igen. Handlade mat till kvällen. Sonk kommer senare till vicky och vi startade grillen. Satt ute på Vickys gård och käkade grillat och drack nån öl. Kvällen slutade inne eftersom det började regna. Mycket snack och tillslut bestämde vi oss för att gå hem.

I morse vaknade jag vid tio, halv elva.  har vart ute och gått med Elin  på morgonen. Kom hem och pluggade och senare kom Elin hit och vi kikade fotbollen. tur var väl det att det var en träningsmatch. hoppas det går bra på EM nu !

Hon gick hem för nån timme sen och jag sitter här och nöter lite men ska snart fortsätta plugga lite musik och samhälls. De sista proven jag har kvar på denna termin. Bara jag klarar dom. när vi ändå pratar om prov kan jag ju säga att jag klarade geografin, hel nöjd för att ha pluggat så där lite !

Nu blev det väldans mycket så nu ska jag lägga min sista energi på pluggandet.
Godnatt, hejdå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0