And I know what you mean when you give me a flash of that smile

hej

försov mig i morse, började 9 och vaknade halv nio, duschade och gick till skolan var där ungefär tio i tio, slutet på första lektionen, Engelska, fick veta hur det gick på nationella, det gick ovanligt bra, härligt !
Vi hade geografi, samhälls och svenska , slutade 13.25. Gick och tränade sen på stan med pappa, beställde min röda tant cykel och fixade mina solglasögon :b
JUSTE klartade ekonomiprovet också, grymt !

När jag kom hem , gjorde jag mina två revolutioner och skrev min saga , känner mig grymt duktig ! :)
I morgon är det sista dagen för denna skolvecka, åker ju till luleå på fredag. skööönt !

Nu ligger jag och kollar Sverige pussas och kramas, björn gustavsson! Förresten han kommer till festivalen ! :D

äh, nu går jag!  ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0