But you seem pretty young to be searching for that kind of fun

Hey!

Igår skulle Sonja sova hos mig. Vicky protesterade och bad oss komma och sova hos henne istället eftesom hon är ensam hemma, men vilken bra idé :b myyysigt hade vi. jag började klockan 8 , vicky tio över 9 och sonk skulle inte till skolan alls, jag tänkte men gud, skönt jag hinner duscha och det på morgonen här tog med mig allt, väska vägde säkert 1 ton minst ! Jag satte klockan på halv sju för att hinna duscha och käka frukost osv. vaknade när den klockan ringde första gången , slog av och somnade om och vaknade kvart i 8 nästa gång. JAG FÖRSOV MIG ! Jag är nog GANSKA så sliten, har försovit mig rätt mycket nu. Iallafall efter att jag slog av klockan så hade mamma ringt mig ( kommer ej ihåg ) och jag hade fumlat något om att jag började klockan 9 så att hon skulle väcka mig när hon gick till jobbet, såklart så trodde mamma på mig och ringde mig sedan klockan kvart i åtta.

M- Hej är du vaken nu ?
J- jo men har ju försovit mig !!
M- du sa ju att du började 9 ?
J- va ? när har jag sagt det ?
M- ringde ju i morse , kommer du inte ihåg
J- haha nej.

La på och började fundera på om jag började 9 eller 8, ringde Sara och frågade när vi började , det var klockan 8.
Jag har vart helt bakom flötet hela dagen.. haha sparkat ner en sopkorg i rasthallen också.

När jag kommit hem sa jag till mamma att jag hade sovit hos vicky. Hon hade trott hela tiden att jag var på övervåningen för jag hade tydligen frågat om hon skulle ta cykeln till jobbet ?!  haha helt borta !
 
Med andra ord har jag haft en väldigt konstig morgon.
Efter skolan iallafall så tänkte jag gå och träna, men det visade sig att Matilda och Sara skulle och sola och jag tänkte men äh har ju ändå tränat nu i två dagar i streck kan ta en dag ledigt, Så jag följde med dom, SKÖNT att sola. Nu sitter jag här hemma med lika mycket läxor igen, ska nog göra lite av dem sen ska jag nog bara koka en kopp te och skriva ner vad jag ska shoppa i Luleå i morgon och kolla lite tv :)

Godkväll !

Kommentarer
Postat av: Lattis

Hej sötis, behöver du nån som hjälper dig att komma upp på morgonen? Kontakta mig. ;)

2008-05-14 @ 12:12:03
URL: http://lattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0