Close my eyes and say, love is a poor man's food, don't prophesize

HEY !

Idag började jag klockan åtta, såklart vaknade jag klockan 10 över 6. det var i och för sig skönt , hann packa mina träningskläder, äta 2 rostade mackor , fil och flingor och till och med kaffe hann jag dricka , plus att jag hann duscha och gå till skolan :)
I skolan hade vi redovisning på samhällskunskapen , det gick bra sedan hade vi företagsekonomi prov, det gick väl som det gick , vet inte om jag klarar dt , får väl bara hoppas.
Efter skolan gick jag och tränade, helt själv. Det var jag och grabbarna som var där och pumpade lite muskler, haha kul var det.

planerna för helgen är klara. Fredag LULEÅ , för shopping. Lördag , middag hos Sara och söndag blir dt väl plugg eller bara ta det lugnt. treeeevligt.

nu håller jag på att vänta in Viktoria, ska plugga innan hon kommer, så ska sätta igång.
Hejs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer snaaart honey ;)

2008-05-06 @ 19:41:03
URL: http://viktoriaastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0