Hey I made it , I'm the worlds greatest !

Hey !

Idag fyller min äldsta systers yngsta barn fyller 3 år, yes jag är moster och inte bara åt en utan åt 5 stycken , full rulle. hon föddes 05-05-05. COOOLT !

Det är redan Maj , det var nyss jullov , tiden går fort fort , jag hinner knappt med.
Idag börjar jag egentligen 9.25 med musiken men vi har ingen musik på hela veckan så börjar halv ett , men då skulle jag såklart ha ett samtal på 5 minuter klockan 9 , jag " försov" mig. Jag orkade verkligen inte, jag var helt slut.
så somnade, finns det något skönare än att vakna jätte tidigt och vara svin trött och sen få veta att du får sova längre NEJ jag tror inte det ! :D somnade iallafall om och vaknade 11 igen, duschade och GICK till skolan, brukar åka buss. kände mig lite små hurtig där.
Väl där hade jag spanska, idrott och historia sen hem ( pappa hämtade mig).
Har kollat lite tv nyss och käkat , nu hade jag tänkt börja plugga igen, företagsekonomi i morgon. Wish me luck ! det lär behövas.

våran tripp till luleå över helgen verkar inte bli helt som planerat eftersom det är slut på pengar så vi åker kanske bara överdagen , men det är inte så bara det heller tycker jag. hinner shoppa lite iallafall :b

Nu tänkte jag ta mig i kragen och gå och plugga.

Ha det bra ! tjena

Denna söta tjej fyller 3 år idag, GRATTIS ! / moster Julia
 image8

Kommentarer
Postat av: Lisette

Så det är hon som är född 050505, Grattis i efterskott cooling :)

2008-05-06 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0