I guess you never know what you got till it?s gone

Tjing !

Idag har jag vart i skolan , haft 3 och ½ lektion ungefär sedan åkte jag till stan , tog en snabb träning, duschade där och tog det lugnt ett tag sen for jag hemåt. Hemma la jag mig i soffan och låg kvar där tills pappa kom hem och började med maten , köttbullar och mos , en klassiker.
Tänkte inte göra så mycket mer än att kolla hur det går för grabbarna i Frusna män söker kärlek och lite grey's :)
Förresten tänkte ta och städa hela mitt rum nu, innan grabbarna tar över tvrutan.
Dammsuga, skura, dammtorka , byta sängkläder (var på tiden) SKÖNT ! sen en snabb duscha sen bara lägga mig ner och få rutor till ögonen , är det inte så föräldrarna sa när man var liten för att man inte skulle kolla tv ?

Tror ni jag hinner allt detta på 50 min ? JAG TROR ! but still, wish me luck :b

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0