I just wanna LIVE !

Jag ångrar mig angående körkortskursen. Mor och Far visste inte PRECIS allt, men det mesta. Jag blev faktiskt intresserad av det hela. Jag är chockad ! Men jobbigt att sitta och lyssna på en gubbe som pratar i samma tonläge hela tiden, då håller man verkligen på att somna.

Idag försov jag mig IGEN! jag är helt död..
Gick till skolan iallafall och gjorde provet, fast jag bara pluggade i går kväll från 10 till 12 och lite på hålet. hoppas det gick bra !  tror vi får veta i morgon.
Efter skolan gick jag och Sonk till mig och satt ute i solskenet tills det blev småkallt, då gick vi in och kollade tv.

I morgon blir det att gå ut och äta med kompisarna, Sara åker ju bort på lördag :'( Vi får försöka överleva utan dig i skolan. På lördag kanske det blir att grilla med kompisarna. treevligt.

Nu ska jag bara ligga här och gå och lägga mig på några tag, och förhoppningsvis försover jag mig inte i morgon!

Godnatt, hejdå

Kommentarer
Postat av: sara

ni får ha så roligt utan mig! men inte för roligt. Gör mig stolt på samhällsprovet och kom ihåg ALLT och ALLA på balen. Det var nog allt ;> so long pal!

2008-05-29 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0