I wanna love you and treat you right, i wanna love you every day and every night

hey

Morgonen började med att jag försov lite grann. började 25 över 9 , tio över 9 hoppade jag på cykeln till skolan, ingen bra idé eftersom det har snöat hela gårdagen och natten och hela dagen idag, slirigt, men jag hann iallafall till skolan , svettig och blöt av snön. SÅKLART så hade vi ingen musik..

hål i tre timmar för matilda men jag skulle ju ändå i väg till frissan.
Väl hos frissan kom jag på att jag lär ju inte klippa mig förän efter sommarn så jag kan ju lika gärna klippa upp ganska mycket eftersom det växer som ogräs på sommarn. Klippte inte så mycket på längden men klippte upp rätt mycket, klippte även luggen. NÖJD med  resultatet.

På gympan idag, körde vi pingis, vi har kommit på en egen liten grej och förbannat vad kul det var. sprang runt som skållade råttor hela högen.
efter gympan blev det historia till klockan 4 , sen cykla hem i snön, svettig och blöt kom jag hem. Hemma väntade pappa med kyckling och ris, gott !

Nu har jag pluggat lite halvt, hoppas jag klarar provet i morgon!
har även hunnit på konka och köpt en tidning som jag nu ska läsa innan jag går och sover.
och nu sätter jag punkt för sista raden.

hejdå

Nätter kommer smygande med vårens luft ibland
det liksom rör sig under ytan och fasaden
Det här var natten då vi dansade tills älvorna kom fram
Det var pollenchock och stjärnfall över staden
Det var natten då vi kom bland alla älvor och försvann
rätt in i dimman ibland blommorna och bladen
Hon har ett badkar, där vi sitter nu och drunknar i varann
Sagan är slut, jag sätter punkt för sista raden.

Lars winnerbäck- pollenchock och stjärnfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0