it's just me

hello!

Idag var jag förbi min kära kusin på grattis i efterskott- fika :) gott och trevligt, snackade med henne, mette och mor min i typ 3 ½ timme, inte så ofta sånt händer. måste träffas oftare, nu låter det som att vi bor i helt olika städer, men hon bor faktikst i Jukkas , det är en liten egen stad. KUL VAR DET IALLAFALL !

Efter det kom vi hem och lagade mat och nu sitter jag och lyssnar musik och kollar efter skor.

ikväll eller senare ikväll kanske man säger blir jag helt ensam, jag och chipspåsen framför sommarkrysset.
Kan vara skönt det med, får se om sara kanske kommer förbi , men annars blir jag ensam.

Nu ska jag leta vidare efter skor, hade bra ! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0