jag är förälskad

hello !


nu sitter jag här med viktoria, vi kurerar inför morgondagen, Viktoria har nämligen gått och blivit förkyld.

Vaknade vid 11 tiden , ringde och väckte vicky, duschade och begav oss till staden :)

Väl där gick vi och tog en kaffe på brända tomten, köpte ett glasögon fodral för igår när jag cyklade hem hade jag mina solisar i samma hand vart bromsen var, så när jag skulle bromsa knäckte jag ena bågen, mina snyggaste solisar också , får väl be pappa fixa dom.

vi gick även till mera mode och provade jackor , HITTADE MIN SKINNJACKA !!! jag är förälskad. synd bara att man inte har några pengar och att man ska till luleå på torsdag nästa vecka.
SJUKT snygg var den iallafall.
I morgon blir det som sagt utgång igen, kulkul. Middag hos sara , med spel och glada miner :D

ses ! hejs


vi gillar stuglivet.
image7


Kommentarer
Postat av: annakaisa

schteakar bild :)

2008-05-15 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0