Jag är..


riktigt stolt över mig själv och Sara är också stolt över mig. helt sjukt, jag har vart riktigt duktig i skolan nu på senaste, bättre än jag någonsin varit.
Jag och Sara gick och firade efter skolan för att vi har varit så duktiga. Vi firade med varsin ciabatta och en bakelse. det satt som de skulle :D

I morgon är det Hjampisjoggen, ser inte fram emot den så jätte mycket, men skönt med lite omväxling än att bara sitta i skolbänken.

Nu är det 17 dagar kvar till skolavslutningen. Bara att man håller i sig nu i ungefär 2 veckor, sen får man börja ta det lugnt.

Har beställt ett par skor och en t-shirt torsdags eller ifredags tror jag ?
Dom är väl på g nu i veckan, hoppas verkligen att skorna passar annars måste jag väl skicka tillbaka dom och då hinner jag inte få nya till skolavslutningen.. HOPPAS verkligen dom passar !

Idag måste jag verkligen plugga, prov på torsdag..

nu ska jag kolla klart The hills på tv, nog för att jag har sett alla avsnitt men kul att kolla igen.
äh , nu går jag.. hEjdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0