looking out my backdoor

hey

Föreläsning på morgonen om Kiruna flytten, från halv nio till halv tolv. lunch från halv tolv till halv ett, svensk sista lektionen till kvart över ett ungefär. Skulle ha prov klockan tre så jag satt och pluggade i typ 2 timmar.
Kommer in i aulan och ska skriva prov, tror du inte jag har glömt att skriva upp mig i boken , så har suttit i skolan i 2 timmar i onödan. hade hunnit träna.. irriterande.

Hemma väntade pappa med maten, idag blev det älgskav och mos, gott!

Nu sitter jag och pluggar lite matematik, har nationella i morgon och på torsdag. Önska mig lycka till ! lär behövas.
Nyss slutade Gossip girl och nu ska jag kolla Desperate housewifes och plugga ännu mer !!

nu går jag, bäst att ta itu med matten. som sagt önska mig lycka till !

hejdå, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till!!

2008-05-20 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0