Maybe we can start again

hey

Treeevlig helg har jag då haft iallafall.
Fredag, ledig från skolan för en tripp till luleå, bra väder och ÖVERTRÖTT sällskap av Viktoria och Elin!
Kom hem med min rollingstones t-shirt , en t-shirt med en ankare på, 2 par glasögon som jag redan har men i andra färger (vita och röda) och en tröja. Har fallit in på sjömansmodet.
 Fredag kväll var jag , vicky, sara, amanda, carro och sandra hos Carro på lite fest. inte den bästa festkvällen man haft direkt.

Igår var jag , Vicky, Matilda och Sara och käkade på Valentino, åt kycklingspett (något jag rekommenderar) efter Valentino mötte vi upp Sonk och gick till Viktoria, efter ett tag kom även Elin. Vi kollade körslaget och när Matilda och Sara gått hem bestämde vi oss för att kolla Lejonkungen, grinkalas.

Idag har jag och mamma legat och kollat tv. Nu snart kommer Sara på tekväll, like always ! :D
Tänkte hoppa i duschen innan hon kommer, så nu drar jag. Hoppas ni haft en bra helg, hejs !


Kommentarer
Postat av: haschtomtarna

var det gott att äta? det finns ju bättre saker;)

2008-05-12 @ 23:05:00
URL: http://www.haschtomtarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0