oh what a feeling I'm feeling life

Hallå !

Solen har kikat fram igen , två dagar i rad. Alla kirunabor är ute ur stugorna.

Igår blev det barnfilmer hos vicky, tur att hon har en lillasyster som har alla dom där bra barnfilmerna.
Vi kollade Tzatsiki och landet för längesedan. vi åt även godis, gott.

Idag har jag vaknat rätt tidigt, duschade och gick till staden och mötte upp Viktoria för lite shopping, köpte en klänning och leggings till skolavslutningen. Inte länge kvar nu ENDAST 20 dagar.
Senare kom Sonk ner på staden och vi gick till Lombia och kikade fotboll, trevligt !

För ett tag sen åt jag lite mat och drack en kopp kaffe, nu ska jag gå och handla lite frukter och glass till kvällen.
Slager kväll hos Viktoria. Det rycker i partynerverna VERKLIGEN. Men ingenting förän till skolavslutningen.

Nu går jag mina 50 meter till konka och sen drar jag till Viktoria.
Ha en trevlig kväll ! det ska jag ha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0