Nu tändas tusen juleljus..

ekar ut ur högtalarna, mor min har slagit på julskivan så som varje år vid den här tiden.
Här på föraregatan är det redan jul, alla julsaker är uppe förutom granen nästan. 

Okej, jag själv har väl också fått in julkänslan lite, men inte som min mor som springer runt just nu i huset och sjunger som aldrig förr " nu tändaas tusen juleljus "

jag har nyss tryckt i den efterlängtade fetaost salladen..den satt som den skulle om jag säger så, toppade den lite med vitlöksbröd också. SOM DET SKA VARA !

Jag och Elin har varit på staden och kikat lite, funderar över julklappar.
Sen var vi på en promenad i snön. håret fick den vita färgen på sig, ögonfransarna fastnade i varandra och snoret rann.
SOM DET SKA VARA !
I kväll blir det väl att kika tv skulle jag tro? inga drastiska förändringar i vårat schema med andra ord.

ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0