The winner takes it all

Jag har blivit utmanade av Sara, så det är bara sätta igång !

Tre saker som skrämmer mig:
1. getingar
2. eld
3. döden

Tre personer som får mig att skratta:
1. ALLA
2. mina
3. vänner

Tre saker jag älskar:
1. Som Sara, grinfilmer
2. skidåkning på våren
3. MAT

Tre saker jag hatar:
1. att vara hungrig
2. tiden rullar på i full fart..
3. att stressa

Tre saker jag inte förstår:
1. Hur jag kan vara så OERHÖRT VACKER !?
2. livet?
3. hur vicky orkar komma halv tio på en vardag ? ( inte för att jag har något emot det, jag tror hon har något i gärningen.)

Tre saker jag gör just nu:
1. funderar vad jag ska svara på de här frågorna
2. umgås med Vicky och Sara
3. dricker te och äter ost och kex

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. GO NUTS!
2. bo lite överallt
3. njuta av livet ( som jag inte riktigt förstår? )

Tre saker jag kan göra:
1. äta hur mycket som helst ( bottenlös)
2. Busvissla
3. Kan också spreta med tårna, du är inte den enda sara ;)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Spela gitarr
2. Köra bil 
3. att motstå frestelser

Tre favoriträtter:
1. Saras mammas och min mammas hemlagade köttbullar
2. Kötträtter
3. Skräpmat

Tre personer jag utmanar:
1. Jag har inga vänner att utmana alla är redan tagna
2.  FÖRUTOM
3. Emma Hedin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0