i'm going home

trevlig helg.

I fredags blev det lite fest, jag drog med några ut. Sedan var jag nykter hela kvällen. kul festkompis !
Lördag var vi hos elin på fika från klockan 6 till sent. Drack 3 koppar kaffe och åt en hel del.
Krille satt med oss en halvtimme, tills han gick till tv rummet och kolla tv , tror inte han tyckte det var så kul att lyssna på 6 tjejer som snackar. Efter 1 timme framför tv:n förflyttade han sig till ett enskilt rum. haha
jag gick hem vid halv 1.
I morse vaknade jag vid 10 och sedan gick jag och några till på hockey. Åkte till Kajsa vid halv tre tiden för födelsedagsfika. alla fyller år i september , man blir inte bara små rund, pank också.
Men nu har jag fått in pengar, men då ska jag ge sara nästan 300 kronor så då var man fattig igen.

Nu ska jag hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0