It's times like these you learn to love again

konstig dag..

Humöret har varit UPP OCH NER hela dagen.
Jag hann precis till skolan när vi började.
Slängde in min nyckel, vantarna,hängde upp jackan osv.
Tog mina böcker och låste, tror ni inte jag lämnade nyckeln i skåpet !?
Varför inte menar jag ? pricken över i. Mycket bra start på dagen.
Efter vi hade lånat våra engelska böcker var det bara att ta och hälsa på vaktmästaren, han såg väldigt glad ut över att få bryta upp ett lås..
Nu är jag nästan som resten av våran klass, på raden vart jag har skåp har 2 av 9 skåp lås ungefär. Men jag ska ta och skaffa mig ett lås till på måndag.

På tal om ingenting, så är det helg snart, sjukt hur fort denna vecka gick ?
inga klagomål direkt. 
Plus att i morgon slutar vi 1 och inte kvart i fyra som vi gör varannan vecka, är det ens lagligt att sluta så sent en fredag ?
jag undrar bara.. 

Efter skolan idag så gick jag, matilda och sara till sara och åt lite tills far min kom och hämta upp oss och vi åkte till Team sportia och köpte mina skor. Åkte tillbaka till Sara för att nöta lite tv och sedan gå upp till stan vid 5.
Jag la undan min jacka, som jag ska köpa i morgon :b Elin kom vid kvart i 6.
Lina mötte upp oss på Sarfari vid halv 7 för en "kvällsfika" bra avslutning på dagen.
Med andra ord så vägde det bra över det dåliga idag, eftersom kvällen slutades med trevligt snack och härliga människor.

I morgon vet vi inte vad som händer , vi ser ju och på lördag blir det att fira Elin med fika hos henne.
Söndag blir det nog mattestuga här hemma hos mig. Jag och min personliga mattelärare.

" it's times like these you learn to live again
  it's times like these you give and give again
  it's times like these you learn to love again
  it's times like these time and time again"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0