har hennes leende med mig 500 dagar om året


Det ni kanske inte visste om mig är att jag är lite av ett Tomas Ledin fan.
Eller inte kanske så mycket nå mer, men när jag var liten lyssnade jag alltid på han, haha



Vi var och grillade igår men istället för backen blev det vid bolagsskolan eller mittemot faktiskt, vet inte vad man kallar det, men jag kallar det bolagssjön. Där var vi iallafall efter att ha provat backen så åkte vi dit och fixa en brasa. Vi fick lite besök av några också, treevligt. Efter dom dragit så packade vi ihop eller ja efter vi fotat lite flummiga hoppbilder.
Det var trevligt så länge det varade.

Idag tänkte jag kliva upp tidigt och gå med mina vänner på ett äventyr men jag försov mig, dom gick dock utan mig och sen ringde dom och väckte mig, slängde ihop en badpåse med såklart lite mat i. Sen åkte vi ner till Saras stuga och pressade lite sol och åt körsbär.
Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på? eller jo Matilda tyckte att vi skulle måla varandras tår, locka håret och ringa några söta pojkar. Jag tyckte det lät som en bra idé så det kanske blir det som står på schemat.











Saga var såklart med! KOOOOOOOOOOORV





LIVET LEKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0