pokerkväll i vårbygård

Attans att vi missade dom!

Idag hade vi en liten catch up-fika på Safari, var allt för länge sen.
Vi har planerat att göra saker nu varje dag eftersom det är vårat sista sommarlov..BUHU!
nej inga tråkiga miner inte. Ska faktiskt bli skönt att börja skolan igen.
Men iallafall tillbaka till det jag skulle skriva. Ikväll ska vi iallafall ta med oss något gott och åka upp till Loussabacken!
Vi har ingen annanstans att hänga runt, så vi kan lika gärna hänga där. Kameran får följa med, kanske blir några fina bilder i fin vädret och appropå ( stavas det så? ) väder så har vi fantastiskt väder här uppe i norr. bara för att jag sa så nu, så kommer det säkert regna i morgon.

Här kommer lite bilder från PDOL och annat..


 orkar inte ladda upp fler, nu ska jag invänta mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0