Apoteket

Is the place to be.
och samtalsämnet just nu runt matildas köksbord.

Vi har just druckit glögg för att få in den rätta jul känslan, men den kommer inte riktigt igenom.
Den fanns där ett tag men det är lite dött just nu. Det kommer väl

Om man läser på min gode väns blogg så kan ni se att jag är som jag sagt gift med mat i all form.
Matilda-eriksson.blogspot.com

Hon bjöd mig på middagsdejt idag, vi åt thaimat. Vi bjöd även till en till god vän vid namn Elin
Sedan dess har våran gemenskap ökat med en person vid namn Viktoria.

Kan ju säga att samtalsämnena har varierat en del denna kväll och mer blir det runt det runda bordet med den röda duken, tre värmeljus och en skål med mandariner. plus mina goda vänner!

nu ska jag trycka några mandariner med mina häftiga kompisar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0