Blev inte riktigt som jag tänkt mig

Julafton alltså.
jag tänkte att vi skulle sitta och äta dricka lite gott, öppna klapparna och sedan gå vidare till mina kusiner men så blev inte fallet utan istället sitter jag, mamma och pappa och kollar någon dålig serie på ettan eller jag sitter här och kollar runt lite.
Men som sagt, jag begär inget mer heller. Ingen big deal, nu är ju klockan ändå elva då kan man gå och läsa en tidning och sen lägga sig fast först ska jag kolla vad jag ska ha på mig i morgon, det är lite svårt.

Tomorrow blir det bastu hos Sara klockan 4 och fixa osv. Sedan går vi vidare till Ferrum där vi ska äta julsupé och sedan blir det en sväng om på dansgolvet.

Ska kika vad jag har för kläder i garderoben känner att kreativiteten bara flyter på. Men jag hoppas jag har något där i min LILLA garderob som jag kan göra någonting av annars blir det inte så roligt.

God Jul och godnatt!

Tummen upp för mitt nagellack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0