How you doing?

I'm doing great

jag har just eller just för en stund sen skickat hem min vän Sonja eller hon fick frivilligt, hon skulle hem och sova.
Det var trist. Själv ska jag sova själv i ett helt hus fram till 6 på morgonen. spoookkkkyyyy

Nej det är inget läskigt som händer här inte.


känner mig lite såhär
och jag måste duscha i morgon på morgonen, det känns tungt!

I hope, I really do!

Vill ni ens veta om min otroligt jobbiga dag idag?

Tror inte ens jag orkar börja, men kan säga så här kom till skolan 9, började första lektionen tjugo i elva.
och det visar sig att inte vi har den lektionen pga den omtalande sprutan så jag började nästa lektion tre.
men jag och mina två vänner åkte upp till stan och tog en lunch på safari.
Det var väl typ det.


Jag och sonja har gjort pizza, banne mig vad gott det var!
Sen har vi druckit glögg, jag har beställt en tunika och ett par leggings. coolt jag vet!

hej och godnatt


Kommentarer
Postat av: -

hon fick frivilligt?! jävla, du prata kebabasvenska.

2009-12-10 @ 13:54:13
Postat av: Anonym

haha! jag också såg det. du, jag tro du prata kebabassvenska. kebabassvenska du är!

2009-12-10 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0