I just want back in your head

Jag tänkte faktiskt slänga in en rad eller 30


Jag har varit ledig idag, jag har fått sova ut, jag har umgåtts med min kusiner, jag har ätit, jag har ätit och jag har ätit. Eller vi har ätit. Mina kusiner är verkligen bra. Dom är bra. Jag pratade med min lilla kusin som är 10 år och han sa att vilken tur ni har som bara har ett år emellan varandra. Han har så rätt den pojken. De andra kusinerna har inte lika tur. Vi har bastat också fast våran plan var att ha glöggkväll men själva kvällen innehöll ingen glögg, kan vara för att vi åt och drack så mycket annat att vi helt glömde. Men det får vi väl la ta igen någon annan dag.
Vi har även haft livsviktiga diskutioner som varade i 2 timmar. Och i slutändan kom vi fram till att vi tycker likadant i just denna livsfråga. Vad det var behöver jag inte gå in på men viktig var den.

Idag känner jag mig väldigt kärleksfull. Det vet jag dock inte vad det beror på.


Det var tråkigt att komma därifrån med ett hus i full rörelse till ett hus som inte ens damm tussarna rörde sig i.
Lampor lyste något så fruktansvärt mycket. Så mycket som jag tycker om att vara ensam i huset men vissa dagar vill jag inget hellre än att det ska vara iallafall en person här. Nu är det helt dött. Mor och Far har intagit den tjocka dimman. Jag får dock inte kliva in förän på onsdag eller kanske torsdag. beror på mina vänner.

Jada jada jada, hade kunnat hålla på hela natten med det här. Men känner hade jag fortsatt så hade det blivit ett alldeles för kärleksfullt inlägg, så därför sätter jag stopp där och slänger i stället in en bild på mig för att visa min kärlek till mig själv!
hej och godnatt!

här är min kärlek till min nya tröja.

P.s Jag tror jag har börjat skela D.s

Kommentarer
Postat av: fjeppa

du är najs btw!

2009-12-20 @ 13:53:28
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0