I'll follow where ever it might take us

Jag själv tyckte vinnarlåten var väldigt bra. Mäktig är rätt ordval.
Kan vara för tt det var sådant tryck där just då och kan vara för att han har en otrolig röst.
Förstår inte vart han får den där rösten ifrån när han är så fruktansvärt liten.
Jag är avundsjuk, fruktansvärt avundsjuk.

Fruktansvärt är ett bra ord som jag börjat, alltid blir så mer definerat. Istället för sjukt bra så kan man säga fruktansvärt bra. Det låter till och med bättre.

Idag har jag varit på hockey och sedan har jag umgåtts med mina kusiner, vi har svettats i en bastu druckit julmust och ätit Ben och Jerry.
Vi ska planera in en glögg kväll här någon dag också. För att få in julstämningen.

Igår kom min och Matildas beställning från Gina tricot. Det var klassfest igår också, men eftersom jag är den enda som inte är 18 så jag kände att det var onödigt. jag fyller ju ändå snart. då tar jag igen.
Men gick ändå till La Guna för att hämta mitt paket av Matilda.
Jag kommer in med täckisar och jacka där alla sitter i fina kläder. Hämtade paketet och hälsade en trevlig kväll och gick till Elin.

Vi kollade idol och satt och pratade till klockan halv tre och jag som skulle gå och lägga mig tidigt. Det gick ju som det gick.

Ska prata färdigt med min syster sen ska jag sova, godnatt! :D

Så där kände jag när jag inte var med på klassfesten.







Syns inte på bilden hur fettigt hår jag har men det var fettigt vill jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0