It's times like these you learn to love again

Paus i pluggandet

Jag lovade att jag skulle sluta prata om matteprovet men skulle bara säga att jag gick in där och var cool som jag är och sedan lämnade jag provet bakom mig när jag stängde dörren. Det var bara det jag ville säga om det..

Nu har jag intagit pluggandet av religion. judendomen.
jag har aldrig tyckt om religion men på något konstigt vis så verkar det här fastna på mig.
Kanske tycker jag det är intressant nuförtiden? kanske det.

Idag skulle jag få datorn av min bror men han var tvungen att ta bort en massa grejer från den så jag kommer få den i morgon eller övermorgon. FUN!

Intagit soffposition med ett glas julmust. stämningen är på topp!

nu ska jag kika efter julklappar på nätet..

halloj och hejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0