kärnprodukt-kringprodukt-metaprodukt

OBS! rubriken har något med innehållet att göra.


Jag sitter i skolan och har slutat. Ska ta an mina alla uppgifter jag ska göra innan jag kan ta lov.
Religion, projekt och idrott. känner att jag kommer nog få sitta med det hela helgen och bara för att jag inte börjat tidigare så kommer det inte bli så seriöst, slänger bara ihop något.

Men liksom min finne jag har ovanför läppen och har haft hela dagen. Matilda har då fått in mig på andra banor istället. Det hade kunnat vara värre så hela dagen har jag ägnat åt att tänka på svält, sjukdomar osv. eller Matilda har printat in det i huvudet på mig. Så att jag inte ska gnälla över varken finnen ovanför läppen eller alla mina uppgifter, det är väldigt bra. Förutom att just nu känner jag att det är alldeles för mycket saker jag måste göra och gnälla på att jag inte har tid att tänka på svält, sjukdommar osv.

nu ska jag ta an min första uppgift projekt nummer 4 och även det sista projektet. Härliga tider!
Skönt när det är över slipper jag tänka på det.
Pratade just med min Religionslärare och av det jag ska göra på den uppgiften så tror jag att det blir att göra den till vecka 3 istället så då har jag egentligen bara projektet och idrotten.

men nu tackar jag och hejar från mig.

sådär ser jag ut nu ungefär plus finnen ovanför läppen och minus handuken runt håret.

Kommentarer
Postat av: khangkheng´s

haha söt bild :)

2011-02-14 @ 14:48:25
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0